gnistans.blogg.se

Detta är tänkt som ett litet minne för mig själv men självklart är det skoj om fler vill följa min resa genom träningen och till viss del livet rent allmänt. Mest kommer bloggen handla om träning (triathlon, skidor, fotboll och styrketräning) men garanterat kommer det säkert även bli ett och annat inlägg om nå helt annat. De flesta av mina inlägg kommer ske kvällstid när jag är trött i både kropp och knopp så någon korrekturläsning lär inte ske..

Wehooo!! :)

Kategori: Träning

Skaaaapligt nöjd man är nu då!! 
 
Igår blev det en tur iväg för att köpa hem dessa två pärlor! Han som sålde dem ville sälja båda tillsammans och det är ju lite fränt att ha matchande MTB som Racer ;) Fräscha och välvårdade cyklar som inte alls gått långt och dessutom till ett väldigt bra pris kunde jag inte motstå!
MTBn kommer funka både till vardags som i terrängen tack vare kombipedalen. Ska bli sjukt kul att komma ut och träna på det viset framöver!
Racern var egentligen den jag helst ville åt då jag verkligen fått mersmak för cykling efter vätternrundan. Dessutom en snarlik cykel som den jag använde under nyss nämnda lopp. Det här kommer bli fantastiskt! :D Vätternrundan 2014, här kommer jag!! :D Frågan är bara, vilka fler ska hänga med? 
Nu vill jag bara ut och cykla...!!
 
Gårdagens frågetecken är vartifrån mitt plötsliga knäont kom.. Jag hade ju inte ens tränat igår och fick plötsligt ont när jag satt mig i bilen.. Ingen rolig känsla men som tur är känns det lite bättre idag även om det inte är helt 100.. Samma ben som sträckningen om det nu kanske har ett samband.. :/
 
Idag blev det en tripp till Leksand Sommarland så träningen uteblev för andra dagen i rad :( Imorgon får det helt enkelt bli ett fm pass på gymmet innan fotbollsmatchen mot veteranlaget går av på eftermiddagen :) Ingen ex svärfar med i laget så jag borde kunna hitta en och annan lucka i försvaret.. :D
 
Leksand sommarland var det ja.. Strålande sol och varmt i luften, vad kunde gå fel?! Stopp på bilen? Nää. Glömd plånbok? Nää tyvärr ;) Nej ingenting gick fel idag och vi bara njöt och mojade oss hela dagen :) Skönt med Hugos polare som hängde med! Han är verkligen en toppenunge på alla sätt! :) Så mycket bad och rutschkanor blev det tillsammans med lite gocart, hinderbana, frittfall mm. Nästa år blir det troligtvis årskort där :) Fler sugna? :)
 
Nu får det bli sängen! Måste ju vända tillbaka dygnet tills på måndag samt ladda för morgondagens tränande :)
 

KOMMENTARER:

  • Carolina None säger:
    2013-08-10 | 10:26:49
    Bloggadress: http://summersense.blogg.se/

    Onda knän är ett tecken på att du blivit gammal, garantin har gått ut.

    Svar: Haha du har nog alldeles rätt.. Får lägga all utrustning på hyllan nu istället ;)
    Gnistan

Kommentera inlägget här: