gnistans.blogg.se

Detta är tänkt som ett litet minne för mig själv men självklart är det skoj om fler vill följa min resa genom träningen och till viss del livet rent allmänt. Mest kommer bloggen handla om träning (triathlon, skidor, fotboll och styrketräning) men garanterat kommer det säkert även bli ett och annat inlägg om nå helt annat. De flesta av mina inlägg kommer ske kvällstid när jag är trött i både kropp och knopp så någon korrekturläsning lär inte ske..

Rättvik - Classic Car Week

Kategori: Allmänt

Igår fick vårat fotbollslag ansvara för att grilla och sälja hamburgare inne på travet i Rättvik. Classic Car Week är ju i full rulle där uppe nu så det var hur mycket folk som helst på plats där och vi sålde någonstans runt 1000 burgare under dagen. Solen värmde och grillen likaså, ibland var det grymt jobbigt att stå där samtidigt som röken blåste rätt in i ögonen så tårarna bara rann.. Men tiden gick fort och det var ändå väldigt trevligt arbete. Vi åkte hemifrån vid halv 8 och var hemma igen först kl 19 så man var ju ganska trött.. Men inte hindrade det mig å Lantz från att åka tillbaks till Rättvik och hålla igång ända fram till 5 tiden på morgonen! En riktigt rolig kväll med utgång på Rättviks Bowling & Krog, vingliga cykelturer, bad i siljan och en del möten med diverse olika folk :) En klart lyckad spontantripp som avslutades med 3 tim sömn i 90 graders vinkel på en husvagnssoffa..
Idag har jag inte pallat att göra något alls, sovit till och från under dagen, kollat på film och fotboll. 
Fotbollen sov jag mig igenom, jag försökte titta men vaknade bara till lite då och då när det livade till sig. Jag missade både målet och straffarna.. Jag höll på Norge :( Men grattis Tyskland! Jag är fortfarande lite bitter och tycker Sverige förtjänade att vinna över er.. 
Filmen jag såg var Evil Dead. Grooose! Men rätt bra! 💪💪💪💪 av fem bjussar jag på!
Dags att sova så jag orkar jobba på förmiddagen imorgon.. 
Over and out!
😴😴
 
Såhär såg det ut där vi grilla
Kommentera inlägget här: