gnistans.blogg.se

Detta är tänkt som ett litet minne för mig själv men självklart är det skoj om fler vill följa min resa genom träningen och till viss del livet rent allmänt. Mest kommer bloggen handla om träning (triathlon, skidor, fotboll och styrketräning) men garanterat kommer det säkert även bli ett och annat inlägg om nå helt annat. De flesta av mina inlägg kommer ske kvällstid när jag är trött i både kropp och knopp så någon korrekturläsning lär inte ske..

Börja om från början..

Kategori: Allmänt

Hej hopp!
Fick ett infall här på kvällningen.. (ja för max fem minuter sedan) att jag nog ska börja blogga lite igen.
Jag skrev in ett nytt namn och woop så hamnade jag här igen.. Ja jag hade ju visst redan en blogg som jag skapat för en två år sen ungefär..

Så vad är nytt sen sist? Seriöst.. rätt mkt faktiskt! Å samtidigt inte så himla mycket.. Samma jobb, samma lägenhet, samma löparskor..

Nej nu blir det en ny kula! Jag ska försöka skriva ett inlägg om dagen som en liten dagbok så får vi se om jag har något kul att skriva helt enkelt :)

Men en fråga, ska jag byta bloggnamn till johantränar eller ska den fortsätta heta gnistans? Den kommer nog fortsättningsvis inte alls handla enbart om träning även om det nog mest kommer vara så.. :D Give me your thoughts!

Kommentera inlägget här: