gnistans.blogg.se

Detta är tänkt som ett litet minne för mig själv men självklart är det skoj om fler vill följa min resa genom träningen och till viss del livet rent allmänt. Mest kommer bloggen handla om träning (triathlon, skidor, fotboll och styrketräning) men garanterat kommer det säkert även bli ett och annat inlägg om nå helt annat. De flesta av mina inlägg kommer ske kvällstid när jag är trött i både kropp och knopp så någon korrekturläsning lär inte ske..

Jonas Coltings podd om ortorexi

Kategori: Allmänt

Imorse lyssnade jag på Jonas Coltings poddavsnitt gällande ortorexi. Ett allvarligt ämne.. eller näe, jag säger som Jonas att det är väl fan så mycket viktigare att vi börjar debattera viktigare saker som kroppsidéal och hur mkt vi egentligen INTE använder våra kroppar! 
 
 
Jag älskar Jonas sätt att gå sin egen väg, det är så vinnare skapas. Dessutom så bjuder han ofta till skratt på ett eller annat sätt! Jag måste helt klart lyssna på fler avsnitt i hans pod! 
 
Men nu måste jag sova! Klockan blev ju galet mycket å jag fick typ inget sagt med detta inlägg.. Men gå in och lyssna på podden! Sök efter Colting på podcaster så hittar ni den nog :) 
Kommentera inlägget här: